Listopad to czas zmian w naszym biurze turystycznym Juventur. Chcielibyśmy, aby nadchodzący sezon wniósł świeżą energię, dzięki czemu nasi Klienci jeszcze chętniej będą wracać z kolejnymi planami na wakacje (i nie tylko!).W ostatnim czasie skupiliśmy się na poprawie funkcjonalności naszych dwóch witryn: www.planujemywwakacje.pl oraz www.juvnetur.poznan.pl. Staramy się również na bieżąco modyfikować strony, aby można było w prosty i przyjemny sposób wyszukiwać oferty marzeń. Wychodzimy naprzeciw wymaganiom, dlatego stale poszerzamy ofertę o rozmaite kierunki i rodzaje wycieczek oraz wprowadzając nowości. Jedną z ostatnich były rejsy katamaranem dopasowane programem wedle upodobań Klienta. Poniżej można obejrzeć, jak taki rejs wyglądał:

 

Wszyscy mieliśmy ogromny sentyment do logo firmy. W końcu wiązała się z nim długa tradycja i tak wiele historii pisanych od 1957 roku. W końcu jednak wspólnie z naszym zespołem oraz innymi centrami podróży Juvnetur w Polsce uznaliśmy, że pora pójść do przodu i zerwać z przestarzałym wizerunkiem. Przyjrzyjcie się sami, z jakim efektem:

HISTORIA ZNAKU:

Poprzednia identyfikacja wizualna nie była modyfikowana przez lata, jako element zastany podczas procesu prywatyzacji biur tustycznych Juventur. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu biznesu konieczne było więc wypracowanie zupełnie nowej identyfikacji wizualnej i logo dla biur Juventur, które byłyby odbierane jako nowoczesne, profesjonalne, a jednocześnie dobrze kojarzące się z turystyką, jako obszarem prowadzej działalności biznesowej.

 

Identyfikacja wizualna to tylko początek zmian, które zaplanowaliśmy. Przy okazji wraz z odsłoną logo postanowiliśmy ruszyć z zupełnie nowym blogiem, na którym będziemy dzielić się naszą pasją do turystyki. Mamy nadzieję, że co wtorek będziecie zaglądać tutaj i chętnie czytać przygotowane artykuły oraz pomagać nam w ulepszaniu świadczonych usług i produktów.

Zapraszamy również na nasze strony na Facebooku: Juventur i PlanujemyWakacje, gdzie dowiecie się na bieżąco o tym, co dzieje się w naszym biurze, jakie nowości wprowadzamy oraz natraficie na super okazyjne oferty.

Piszcie, jak Wam się podoba nowe logo i szata graficzna! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *